Több mint egy hónapig nem írtam ide semmit, pedig lett volna mit. Néhány hétre leállt a saját asztal építése, egy másik kis terepasztal rendbehozása miatt. TT méretű és nagyon pici, de sikerült némi átalakítással egy viszonylag látványos dolgot létrehozni. Azaz nem is némi átalakítással, mert teljesen asztallapig le kellett bontani mindent. De végül 3 hét után elnyerte a dolog a végleges formáját, Pálya, ágyazat, terep minden rendben van. Persze lehetne ragozni még a dolgot, de akkor pár hónapig még biztosan itt lenne az asztal.
Most viszont más a saját H0-ás asztalomat csinálom, ami kapcsolódni fog az erdei vasutas asztallal. A keskeny nyomtávú pályát nem vezetem át, mindössze egy elhagyott rakodó vágány lesz a nagyvasúti sín mellett. Ide esetleg készítek egy két ócska teherkocsit, hogy szemléltesse a kisvasutak mai elkeserítő állapotát. A leendő alagút pályaszakaszán elkészült a felső vezeték. Hamarosan a teljes pálya felett végig vezetem. Az asztal kicsi és a vágányzat sem bonyolult, a felsővezetéknek köszönhetően viszont komoly kinézete lesz. Készülnek az épületek, fák, és egyéb tereptárgyak, hogy a kiállításon már egy egységként szerepeljen a két asztal és egy valóságban elképzelhető kisvasút-nagyvasút kapcsolatot lássanak a nézők.
Érkezett néhány új H0-ás jármű, két kis személykocsi és egy kéttengelyes kis gőzös. Nem túl sok ami van de erre a kis pályára már megvan a megfelelő mennyiségű mozdony és kocsi. Esetleg egy-két kéttengelyes teherkocsit még beszerzek, hogy egy valósághű tehervonat is összeálljon.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése