2011. május 1., vasárnap

Összeállt a két asztal...




Nem rossz, nem rossz... De kelleni fog egy köztes darabot építeni, ahol az utakat el lehet vezetni, mert kicsit hülyén náz ki a dolog, hogy az egyik út az erdeivasút mellett a fatelepről kifelé megszűnik illetve az állomás raktárépületéhez vezető földút belefut az erdei vasút összekötő vágányának támfalába. Egy kb. 10 centi széles átvezető darabot kell csinálni. Részben az utak miatt, részben az erdei vasút átrakója is bővülhet egy két vágánnyal.

 Mátramérges vasútállomás erdei vasúti oldala. Itt csatlakozik a két asztal egymáshoz. Erdei vasúti szerelvény nosztalgia gőzössel. Előfogat pedig Mk-48.




  Kicsit homályos távlati kép Fenyvesvölgy állomásról. Az üzemanyagtöltő előtti szép nagy fát ma ültettem.

  LÁEV motorkocsi és a csámpás lámpás. Természetesen már visszaragasztottam a helyére a cuccot.



  Az új szerzemény: BR81. Volt némi hibája a srácnak, de egy 50-es bognárszegből készített tengely és egy megfelelő fogaskerék megoldást jelentett. Azóta vígan továbbítja a tehervonatot a hegyi pályán. Kellett egy erősebb gép, mert a két tengelyes gőzmozdonyok kínlódtak az emelkedőn.


  Fenyvesvölgy a másik irányból. Tehervonat éppen kijár a II. vágányról.



  BR81 Kápolnás lápa megállóhelynél. Szépen jön fel a tehervonattal, erőlködés nélkül. Hiába... Az a rengeteg súly benne és a négy hajtott tengely azért nem semmi.
  Tehervonat lejtmenetben. Szerelvény végén C-50 a fékezőgép! :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése