2011. június 13., hétfő

Egy vadonat Új project kezdete...

A napokban megajándékoztak egy komolyabb mennyiségű TT vasúttal. Mivel az erdei vasút is TT alapokra épült nagyon örültem a kapott dolgoknak. Először rögtön az erdei vasút bővítése ugrott be, de rábeszéltem magam, hogy ahhoz az asztalhoz nem szabad nyúlni. Az úgy van készen, bármi változtatás csak rontana rajta.

Tehát kezdjünk egy új asztal építésébe és ha már ennyi TT cucc van, akkor legyen rendes szabványos 1:120 méretarányú TT asztal. Nem akarok valami nagy asztalt építeni, minél kisebb hely foglalása a cél. A régi TT pályatervrajzok mazsolázása eredményre vezetett, az 1976-os kiadású pályatervrajz füzet 11-es pályája "Moorbach" elnevezésű lett a megvalósítás tárgya.


Egyvágányú fővonal, egy viszonylag nagyobb állomással és iparvágány kiágazással, valamint a hegy belsejében egy rejtett tároló állomással. Összesen tíz váltó található a pályán. Ebből egy, a rejtett tárolóban lévő csonkavágányé nem biztos, hogy nálam beépül. Valahogy nem hiszem, hogy kelleni fog az a vágány nekem valamire is. Esetleg egy mozdony, vagy egy motorvonat tárolására lehetne használni. Még ki kell elemezni a pálya forgalmi lehetőségeit. Mindenesetre az alapötlet megvan, a váltók és a sínanyag nagyrésze úgy szintén. A 140 x 80 cm hely pedig igazán nem mondható nagynak.


Ez a megoldás egy hegyvidéki hangulatos asztal. Én azt hiszem kicsit modernizálni fogom, városi környezetve teszem a vasutat, fent a hegyen a házak között még a villamos közlekedés sem kizárt, legalábbis annak imitálása álló modellekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése