2011. június 20., hétfő

A sokadik pályaterv...

A kis helyre való tekintettel nem egyszerű feladat a pálya megtervezése. Mivel viszonylag sok járművet szeretnék rajta mozgatni - 3-4 mozdony 15-20 vasúti kocsi - ezért a papír tervek a felépítés után nem igazán jöttek be eddig. Az alábbi képen látható állomás már jónak tűnik, elférnek az átmenő vágányokon a szerelvények anélkül, hogy a kihúzó, tároló és fűtőházi vágányok forgalmát zavarnák. A rejtett állomás és az állomás közötti forgalom is megoldható. Most már tényleg csak a váltókra várok, no meg néhány egyenes és íves vágányra van szükség a rejtett állomás elkészítéséhez. A terep megoldásán még ötletelk, hogyan lehetne a vonatot minél hosszabb részen a nézők számára láthatóvá tenni. Plexi hátlap a rejtett állomásnál, egy hegyoldallal az állomás felől és támfallal megoldani a két állomás elválasztását?
A képen nem látszik a baloldalon az állomásépület előtti csonka vágányban van még egy váltó ahonnan a fűtőházba lehet bejárni a mozonyokkal. Persze csak gőz és dízel gépekkel, a piros sínszörnyetegek nem férnek be az áramszedők miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése