2011. június 23., csütörtök

Megérkeztek a váltók, végleges a pályaterv...

Ma megérkezett a nyolc TT váltó. Kicsit meg kellett változtatni a pályatervet, mivel a nyolcból mindössze kettő volt jobbos váltó. Nem túl nagy a változás, csak a rejtett állomás csonkavágányának a bejárati váltója került az állomás másik végére. A nyolcból hét váltó menthető volt, bár egy kézi kapcsolású jobbost be kellett áldozni.
A képen látható pálya lett a végleges megoldás, még egy csonkavágány elképzelhető az állomástól jobbra bekötve a tároló vágányba. Rövid szerelvények, rövid mozdonyok fognak tudni ezen a pályán hatékonyan dolgozni. A két négytengelyes hűtő alapból elfoglal egy tároló vágányt. Ez van, majd megoldjuk. Rengeteg tolatásra vonatmozgásra lesz nem csak lehetőség, hanem szükség is.
Az asztal az egyelőre még nem rejtett, rejtett állomással. Rejtettnek és mégis láthatónak kel lennie, ezt a nem gyenge ellentmondást még meg kell oldanom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése